افزایش بازدید واقعی گوگل

۶۹۵ بازديد
افزایش بازدید واقعی گوگل ، افزایش بازدید واقعی یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های وب مستران سئو میباشد. زیرا بازدید واقعی رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. راه های افزایش بازدید.برای افزایش بازدید چند راه وجود دارد یکی از این راه ها استفاده از سئو کلاه سیاه میباشد در این روش با انحراف بازدید کننده ازیک سایت پربازدید به روشهای مختلف از جمله پاپ آپ یا لینک های خود باز شونده سعی میکنند ترافیک را به سمت سایت شما منحرف کنند این روش در مدت کوتاه جوابگو هست اما در مدت زمان طولانی باعث از بین رفتن سئو و اعتماد گوگل به سایت شما میشود .

افزایش بازدید واقعی گوگل
در روش درست افزایش بازدید واقعی گوگل باید به چند نکته توجه کنید:

نکته اول : بدنبال کلماتی باشید که بازدید کننده واقعی بدنبال آن است استفاده از کلمات تک سیلابی معمولا رایج است اما کاربر همیشه بجای استفاده از کلمات تک سیلابی، واژه کامل را درج میکند.

مثال :

ما مدت زمانی سعی میکردیم کلمه سئو را به صدر نتایج بیاوریم اما در یک زمان متوجه شدیم کسانی که کلمه سئو را جستجو میکنند در واقع بدنبال آموزش سئو هستند پس سعی کردیم کلمه آموش سئو را هم برای آنها در دسترس قرار دهیم اما بعد از مدتی دیدیم بیشتر بازدید کنندگان بدنبال چک لیست سئو و قیمت سئو سایت میباشند پس سعی در اصلاح کلمات کردیم

نکته دوم: سعی کنید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید شبکه های اجتماعی بازدید خوبی به شما میدهند و پس از مدتی باعث افزایش بازدید واقعی سایت میشوند.

نکته سوم : همیشه اولین و بروز ترین باشید در تولید محتوا دقت کنید که بجای محتوای تکراری چیست و چگونه می‌توان از بروز آن جلوگیری کرد سعی کنید همیشه خود دست به تولید محتوا بزنید شاید کمی سخت باشد اما همیشه جواب میدهد

افزایش بازدید واقعی گوگل

افزايش بازديد گوگل
افزايش بازديد گوگل هدف نیست راهی برای افزایش درآمد از سایت و اینترنت است پس کمیت را فدای کیفیت نکنید سعی کنید با افزایش واقعی افزايش بازديد گوگل سایت خود را به در آمد زایی برسانید.

 

افزايش بازديد جستجوی گوگل
افزايش بازديد جستجوی گوگل ، برای افزایش جستجو گر گوگل شما نیاز به سئو دارید سئو اصولی با سئو شما بیشتر ترافیک گوگل را به سمت سایت خود هدایت میکنید و با افزايش بازديد جستجوی گوگل سایت شما به فروش و کسب درآمد خواهد رسید

فروش بازديد واقعی گوگل
فروش بازديد واقعی گوگل افزایش بازدید واقعی و فروش بازدید باقی که در خیلی از سایت ها به آن اشاره میشود تغییر ترافیک ورودی سایت میباشد. در این روش بصورت نا خاسته در نرم افزارهای جی پی n رایگان و یا ... بدون توجه به احترام به کاربر در نرم افزار ربات اقدام به سرچ و ورود به سایت هدف میکند در ظاهر افزایش بازدید بسیار موثر میباشد اما در واقع این کار باعث اسپم شدن صفحه بالا رفتن اسپم سایت و حذف سایت از نتایج گوگل میشود.
ما با توجه به نیاز به ترافیک واقعی گوگل اقدام به فروش بازديد واقعی گوگل انجام داده ایم این بازدید و توضیحات کامل را در صفحه فروش بازديد واقعی گوگل میتوانید ببینید.

 

ورودی گوگل تضمینی
این روش هم جزء روش های غیر اصولی افزایش بازدید واقعی گوگل میباشد و کلمه تضمینی تاثیر در نوع کارکرد ندارد

 

در ادامه به 5 راه افزایش ترافیک وب سایت در سال 2019 میپردازیم
در ادامه این پست من قصد دارم به شما نشان دهم چگونه می توانید ترافیک بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید.

همچنین می توانید ببینید که چگونه از این استراتژی ها استفاده کردم تا سایت خود را از صفر تا 200k + بازدید کننده منحصر به فرد در هر ماه برسانم.

همه علاقه مند به بهبود رتبه خود در وب هستند. بسیاری از افراد به دنبال روش های میانبر هستند.

افزایش بازدید گوگل گاهی بسیار زمان می برد پس توصیه ما به شما زمان گذاشتن برای این کار است.

چه مدت طول می کشد تا رتبه بندی Google را بهبود بخشد؟ 
پاسخ قطعی وجود ندارد اما باید بدانید سرعت این کار بسته به سئو سایت شما دارد.

SEO در خلاء اتفاق نمی افتد. هر وضعیت یک مجموعه منحصر به فرد از متغیرها را ارائه می دهد.

مهارت، بودجه، سطح رقابت و اینکه چگونه وب سایت شما در مقابل رقابا قرار می گیرد.

در بالا بردن بازدید گوگل بهبود مستمر حیاتی است

در طول ماه ژوئن 2018، Hangouts Central Webmaster گوگل، سوال در مورد اینکه چقدر طول می کشد تا بهبود رتبه بندی را بیابیم، مطرح شد.

جان مولر، یکی از تحلیل گران ارشد وب مستر گوگل، تاکید کرد که زمان زیادی نیاز دارد. به طور خلاصه، به دلیل اینکه الگوریتم موتور جستجو مجددا یک ارزیابی کل سایت شما را انجام می دهد پس از تغییرات اجرا شده است.

با توجه به تعداد عوامل در بازی، تغییرات سریع در SERPs نباید انتظار برود.

مولر نیز تایید کرد که حتی اگر تغییرات شدید در طراحی و قابلیت وب سایت شما ایجاد شود، ممکن است چند ماه یا حتی یک سال طول بکشد تا اثر ایجاد کند.

او همچنین هشدار داد که نباید فقط نشستن و منتظر نتایج پس از ارتقاء سایت خود باشد. بهتر است که در وب سایت خود کار خود را ادامه دهید، با اینکه بهبود مستمر و هدف نهایی است.

بهبود مستمر مهم است، زیرا می تواند تاثیر مثبتی بر نحوه خسته شدن و نشان دادن سایت شما داشته باشد. URL های با کیفیت پایین اغلب توسط Googlebot crawled می شوند که از لحاظ نظری می تواند زمان مجدد بررسی را گسترش دهد.

به گفته این، ایده خوبی نیست که صفحات غالبا صفحات خالی را به طور خودکار حذف کنید. برخی از این صفحات می توانند رتبه بندی عبارات کلیدی با ارزش را داشته باشند و حذف ممکن است بر رتبه بندی و ترافیک شما تأثیر منفی داشته باشد.

این خطر یک دلیل اصلی برای گوگل است که توصیه به بهبود سازگار با حذف صفحات را دارد.

یک مطالعه از سوی آئروفورز، برخی از اطلاعات جالبی را در مورد چگونگی رتبه بندی در گوگل به وجود آورد.

به طور متوسط، صفحه ای که در بالای 10 رتبه بندی شد بیش از 2 سال سن داشت. علاوه بر این، میانگین سن صفحاتی که رتبه اول را داشتند تقریبا 3 سال بود.
در میان صفحاتی که در رده 10 قرار گرفتند، تنها 22 درصد از آنها کمتر از یک ساله بودند.
از تمام صفحات در این مطالعه، تنها در حدود 6 درصد در 10 موتور جستجو برتر برای حداقل یک کلمه کلیدی در طی یک سال ظاهر شد.
با بزرگ شدن در صفحه 6 درصد بالا، اکثر آنها قادر به رسیدن به 10 امتیاز از هیچ جا در 2 تا 6 ماه نیستند.
بنابراین، بر اساس یافته های خود، در حدود 94 درصد از صفحات مطالعه هرگز در رتبه بندی 10 موتور جستجو برتر در یک سال ساخته شده است.

چگونه می توان رتبه بندی گوگل شما را بهبود بخشید

همانطور که می بینید، برای رسیدن به 10 سرچ اول در کمتر از 1 سال، طول می کشد بسیاری از کار سخت، مهارت و گاهی اوقات موفق. این ما را به موضوع بحث امروز در مورد چگونگی بهبود رتبه بندی Google می دهد.

بنابراین، اگر می خواهید در نتایج اول گوگل باشید، پنج گام زیر را انجام دهید.

1. از ابتدا شروع کنید 
ساختار وب سایت ضعیف و معماری اطلاعات می تواند حتی بهترین کمپین های جستجوگر اینترنتی را از بین ببرد.

اگر وب سایت شما از نظر کاربران و گوگل جالب نباشد یا به عبارتی آنها علاقه ی به سایت شما نداشته باشند، رتبه بندی شما کاهش می یابد .

در مورد "قابلیت استفاده برای اولین بار" در یک پلت فرم تلفن همراه فکر کنید. این مسیر موفقیت است.

انجام یک آزمون فنی SEO
الگوریتم گوگل شامل صدها (اگر نه هزاران) سیگنال ها، به علاوه آموزش ماشین برای تعیین رتبه بندی جستجو.

گفته می شود که دستیابی به اصول اولیه جستجوگرها به نفع بسیاری از رقبای شما است.

اصلاح محتوای تکراری
مسائل محتوای تکراری اغلب به مسائل فنی مرتبط است. شایع ترین نسخه های چندگانه همان صفحه است.

به عنوان مثال، http://www.yousite.com، https://www.yousite.com، http://yousite.com و https://yousite.com توسط گوگل به عنوان چهار صفحه مختلف با یکسان در نظر گرفته می شود محتوا.

این می تواند با تنظیم قوانین تغییر مسیر مناسب در فایل .htaccess شما حل شود

2. بهینه سازی برای موبایل
با استفاده از گوگل از شاخص اول تلفن همراه، وبسایت شما باید تست موبایل فرندلی را منتقل کند.

به گفته گوگل:

"... خزنده، نمایه سازی و سیستم های رتبه بندی ما معمولا از نسخه دسکتاپ یک محتوای صفحه استفاده می کنند ... نمایه سازی برای اولین بار در موبایل به این معنی است که ما از نسخه موبایل این صفحه برای نمایه سازی و رتبه بندی استفاده می کنیم ..."

برای جلوگیری از ریزش رتبه بندی تلفن همراه، شما باید از وظایف و عملکرد تلفن همراه دو برابر شود.

وظایف
در مورد آنچه کاربران می خواهند در سایت شما انجام دهند، فکر کنید، پس از آنکه روی آن فرود می آیید. آنها باید بتوانند این وظایف اساسی را به طور هماهنگ و بدون مشکل انجام دهند، حتی در صورت چند وظیفه.

اولین سه تا پنج هدف بازدید کنندگان سایت شما چیست؟ اطمینان حاصل کنید که آنها می توانند بدون زحمت روی سایت تلفن همراه شما انجام شوند.

کارایی
آیا بازدید کنندگان شما خود را به طور پیوسته برای دسترسی به خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهید پیگیر هستند

آیا بارگذاری تصاویر در وب سایت شما بارگیری می شود؟

آیا می دانستید که گوگل از سرعت صفحه به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجو در تلفن همراه استفاده می کند، از ماه جولای شروع می شود؟

زمان بارگذاری یک عامل عظیم در دستگاه های تلفن همراه است، به ویژه از آنجایی که بیشتر اتصالات در تلفن همراه از نظر رایانه های رایج اندک تر هستند.

3. بهینه سازی برای سرعت
برای هر دو تلفن همراه یا دسکتاپ، شما باید به طور مداوم سرعت را کنترل کرده و آن را بهبود بخشید.

از ابزار Google PageSpeed ​​برای ارزیابی عملکرد استفاده کنید.

در اینجا چگونگی بهینه سازی سرعت صفحات را انجام می دهیم:

اندازه فایل تصویر
از برنامه ویرایش تصویر مورد علاقه خود استفاده کنید.

قبل از آپلود، شما می توانید تصویر خود را با استفاده از یک فشرده سازی تصویر و ابزار بهینه سازی بهینه سازی کنید.

در نهایت، همیشه اطمینان حاصل کنید که ابعاد تصویر مناسب فضای تصویری ذخیره شده برای حفظ یک نگاه پاک و منظم در صفحه وب زنده شما است

ذخیره سازی مرورگر
هنگامی که یک مرورگر وب یک صفحه را بارگذاری می کند، تعدادی از منابع بارگیری می شود. حافظه مرورگر این فایل های منبع را به طور محلی بر روی رایانه های کاربران ذخیره می کند. به این ترتیب، هنگامی که یک کاربر به یک صفحه جدید هدایت می شود، این منابع نیازی به بارگذاری مجدد ندارند.

برای اکثر سایت ها، بهترین راه برای فعال کردن حافظه مرورگر با اضافه کردن کد به پرونده های میزبان وب / سرور .htaccess است.

برای وردپرس، پلاگین هایی برای انجام این کار وجود دارد.

پردازش اسکریپت
قبل از بارگذاری مجدد فایلهای JS و CSS بی شماری برای افزایش سایت خود، مطمئن شوید که شما واقعا نیاز به آن افزوده های اضافی دارید، زیرا آنها به کاهش وب سایت شما کمک می کنند.

به عنوان مثال، شما می توانید فایل های خود را با سلب نظرات، از کار انداختن سریع، به حداقل برسانید.

اگر ممکن است چندین اسکریپت را در یک فایل واحد ادغام کنید، برای آن بروید. به این ترتیب، برای بارگذاری تمام اسکریپتها، تنها یک تماس بازیابی به سرور وجود خواهد داشت.

4. کار در لینک ها
هر دو لینک داخلی و خارجی همچنان تأثیر زیادی بر وب سایت شما دارند.

در اینجا چند نکته برای پرداخت بازی لینک شما وجود دارد:

اصلاح لینک های شکسته
بسیاری از صاحبان وب سایت ها عادت به نادیده گرفتن لینک های خراب دارند. این می تواند یک تجربه کاربری کمتر از ایده آل ایجاد کند.

با اجرای یک خزنده در سایت خود با ابزارهایی مانند W3C Link Checker، شما به راحتی می توانید خطاهای 404 را شناسایی کرده و آنها را تعمیر کنید.

انتخاب درست انکر تکس یا لنگر دقیق
سوء استفاده از متن لنگر دقیق می تواند سم باشد به عنوان یک استراتژی اتصال خارجی، اما در هنگام انتخاب متن لنگر داخلی نقش مهمی ایفا می کند.

همانطور که با هر چیزی، نباشید، اما اگر مربوط باشد - از آن استفاده کنید.

تبدیل سایت به لینک ها
با تنظیم یک هشدار Google، مطلع شدن از سایت خود را ذکر کنید.

این به شما کمک می کند که از نام تجاری خود در وب استفاده کنید.

در مواردی که اشاره به لغو پیوند داده شود، با مدیر وب تماس بگیرید و درخواست کنید که ذکر آن را به یک پیوند تبدیل کنید.

5. بهینه سازی صفحه
گوگل می خواهد به شما در اینجا کمک کند. آنها یک راهنمای شروع بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای هر کسی که علاقه مند به تبلیغ محتوای آنلاین از طریق جستجوی گوگل است، ایجاد کرده است.

همانطور که با معماری وبسایت، فقط انجام مبانی، همانطور که در این راهنمای توضیح داده شده، شما را سر و شانه بیش از بسیاری از رقبای خود قرار می دهد.

بهترین روش ها
به گوگل بگویید که صفحات شما چیست
این کار را با اضافه کردن اطلاعات ساختاری در سایت خود انجام دهید. به این ترتیب، گوگل به راحتی می تواند درک آنچه در مورد هر صفحه است.

طرح قالب فرمت مورد نظر توسط گوگل است.

انواع طرح ها عبارتند از دستور العمل ها، کسب و کار، محصولات، نویسندگان، و بیشتر.

ایجاد عناوین منحصر به فرد، مختصر و توصیفی
به عنوان یک سری از کلمات کلیدی مخالف ایجاد یک عنوان است که به صورت طبیعی و توصیفی است.

هر صفحه نیاز به یک عنوان منحصر به فرد دارد.

توضیحات متمایز Craft 'قابل کلیک'
حتی اگر توصیف های متا تاثیر مستقیمی در رتبه بندی وب سایت شما نداشته باشند، در CTR نقش مهمی ایفا می کنند. این، به نوبه خود، می تواند ترافیک شما را افزایش دهد.

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که همه شرح ها هر دو منحصر به فرد و غیر قابل مقاومت به کلیک کنید. اگر از یک توصیف استفاده نکنید یا اگر گوگل توضیح شما را دوست نداشته باشد، آن را به صورت خودکار یک تولید می کند.

نتیجه


استراتژی هایی که در بالا ذکر شد، عجیب یا جدید نیستند. با این وجود، آنها به کار و سرمایه گذاری مداوم منابع نیاز دارند.

افزایش بازدید واقعی گوگل ، موتورهای جستجو اهمیت بسیار زیادی به بازدید کنندگان خود میدهند برای همین سعی کنید بجای استفاده از روشهای غیر واقعی و دور از اخلاقیات حرفه ای با روشهای درست سئو بازدید واقعی سایت خود را افزایش دهید. برای افزایش بازدید واقعی سایت از سئو درست استفاده کنید.

منبع: https://seohama.com/%D8%A8%D9%84%D8%A7%DA%AF/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%88%D8%A7%D9%82%D8%B9%DB%8C-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84 

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو، سرویس ابر ذخیره ساز است و مثل تمام سرویس های کلود یا ابر، اولین کاربرد آن این است که می توانید به جای ذخیره ی اطلاعات روی هارد ،آن ها را به طور آنلاین ذخیره سازید.ابر ذخیره ساز با آپلود کردن فایل ها روی سرورهای از راه دور— یا روی “ابر”— فضای شما را در کامپیوتر خالی می کند. این کار باعث می شود که فضای بیشتری روی دستگاه برای اطلاعات مهم تری چون نصب برنامه ها و بازی های با حجم بالا ایجاد شود.

علاوه براین کلود سرویس ها مزیت های خیلی بیشتری برای ذخیره سازی اطلاعات به روش آنلاین برای شما ایجاد می کنند. هنگامی که اطلاعات خود را روی سرویس کلود ذخیره می کنید، در هرجایی که بخواهید ، بدون هیج دستگاه متصل به اینترنت می توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه براین می توانید این اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارید.

آموزش کامل گوگل درایو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.