ژل رویال چگونه به درمان ناباروری کمک می کند؟

۴۶۰ بازديد
ژل رویال یا شاه انگبین چیست ؟ ژل رویال یا شاه انگبین یک ماده غلیظ لیمویی یا کرم رنگ است که در آب حل شده و کمی کف تولید می‌کند. دارای خاصیت اسیدی است.
PH آن سه و نیم الی چهار و نیم و وزن مخصوص آن حدود 1/1 است. از غدد سر زنبورهای کارگر ترشح می‌شود و تنها غذای اصلی لکه زنبورهاست.

ژل رویال چگونه به درمان ناباروری کمک می کند؟

ژل رویال برای ناباروری ، تجزیه شیمیایی ژله رویال یا شاه انگبین نشان می‌دهد که این ماده دارای آب، پروتئین، چربی و مواد احیاکننده، خاکستر و مقداری مواد مشخص نشده می‌باشد. این ماده دارای انواع ویتامین‌های گروه B، قندها، استرول‌ها، تعدادی از اسیدهای چرب و آنتی بیوتیک است. شاه انگبین سرشار از هورمون‌های آمیزشی و ویتامین E است که فعالیت‌های آمیزشی را تحریک می‌کند.
بد نیست بدانید زنبور کارگر و زنبور ملکه از نظر تخم اولیه هیچ تفاوتی با هم ندارند، اما به دلیل آن که ملکه به طور دائم از ژله رویال تغذیه می‌کند، 4 تا 6 سال طول عمر داشته و قدرت باروری بسیار بالایی دارد. این در حالی است که زنبور کارگر تنها 5 تا 6 هفته زنده است و توانایی جفت‌گیری و تولید مثل ندارد.همچنین عمر طولانی، قدرت تخم‌ریزی فوق‌العاده و جثه زیبا و بزرگ ملکه به دلیل خواص مغذی ژله رویالی است که مصرف می‌کند. این ژل سرشار از املاح معدنی و ویتامین‌های گروه B، E و هورمون‌های جنسی است.

به همین دلیل است که مصرف آن توسط انسان با تنظیم و تعدیل هورمون‌های جنسی موجب تحریک تمایلات و فعالیت جنسی و افزایش ضریب باروری می‌شود. در درمان نازایی و نارسایی های حاملگی مصرف آن به عنوان یک داروی بسیار موثر توصیه می شود. در کشورهای اروپایی و آمریکای جنوبی در خانواده های نازا که با مصرف منظم ژله رویال یا شاه انگبین بچه دار شده اند در منابع بسیاری گزارش شده است.
در زنان با افزایش قابلیت تلقیح و درمردان با افزایش کیفیت اسپرم سبب حاملگی موفق و بچه دار شدن می گردد. گاماگلوبین ژل رویال موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و برای درمان ضعف، لاغری و کم‌ اشتهایی مفید و کاهنده موثر استرس و بی‌خوابی است.
فراموش نکنید که ژل رویال یا شاه انگبین به دلیل آنزیم‌ها و هورمون‌های طبیعی، حساس به نورواکسیژن هوا بوده و باید درجای خنک و تاریک نگهداری شود.

ژله رویال در بازارهای جهانی به شکل مخلوط با آب، عسل، گرده و سایر مکمل‌های غذایی عرضه می‌شود. این ژل به شکل کپسول و یا آمپول‌های خوراکی در بازارهای اروپایی و آمریکا متداول است، ولی در ایران فقط به شکل مخلوط با عسل و یا خالص عرضه می‌شود.



متأسفانه مجامع و ارگان‌های دارویی کشورمان شناختی از این ماده ندارند و گرایش و حرکت عملی نیز در جهت شناخت و استفاده دارویی از این ماده تا کنون انجام نشده است. به علت عدم هماهنگی بین زنبورداران و مراکز بهداشتی، تولید در سطح بسیار پایینی است و میزان تقاضا نیز به تبعیت از آن بسیار محدود شده است.

برخی از خواص درمانی ژل رویال یا شاه انگبین:

1- میکروب کش و ضدعفونی کننده.

2- تقویت کننده قوای جنسی ( درمان سردمزاجی ).

3- موثر در افزایش طول عمر.

4- موثر در درمان بیماری‌های قلبی و عصبی.

5- ترکیب آن با گرده و عسل جلوگیری کننده پیری زودرس است.

6- محرک عمومی، تنظیم کننده متابولیسم، تقویت کننده.

7- ضد کم خونی، تنظیم کننده فشارخون، نیرو بخش و طراوت بخش.

8- پیشگیری از پیر شدن بافت‌های بدن، خستگی‌های شدید و یائسگی.

9- افزایش و تداوم شیر مادران شیرده.

10- کمک به رفع افتادگی و چین‌های پوستی ناشی از کاهش وزن و بارداری.

11- پیشگیری از بروز افسردگی‌های پس از زایمان.

12- کمک به رشد بهتر دستگاه عصبی جنین از سه ماهه سوم بارداری.


*توجه داشته باشید که برای درمان ناباروری در مدت مشخصی باید استفاده شود و حتما قبل از استفاده با پزشک مشورت کنید.

*درصورت مبتلا بودن به بیماری های خاص قبل از استفاده حتما با پزشک خود مشورت کنید.

برای سفارش انواع عسل طبیعی و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های 02191015584 و 09905451755 تماس حاصل فرمایید. در ضمن برای سفارش اینترنتی به قسمت فروشگاه آراماس مراجعه نمایید.

دلایل گشادی واژن

  • زایمان
  • بالا رفتن سن
  • ژنتیک
  • انجام ورزش های سنگین بدنسازی
  • بلند کردن اجسام سنگین

عوارض گشادی واژن

  • مشکل در برقراری رابطه جنسی
  • کاهش لذت جنسی
  • بی اختیاری ادرار
  • درد در لگن
  • افزایش ترشحات واژن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.